Görüntüleme Sayısı

3 Şubat 2017 Cuma

Kimim ben?

Nasıl çalıştığını bilmediğim ama kullandığım hemen hemen her şey, çok küçük yaşlarımdan beri en zayıf noktam olmuştur. Momentum ( durdurulamayan bisiklet ), yerçekimi  ( masum düşüşler) ve sürtünme  ( durdurulamayan bisikleti durdurmak için kendini feda eden ayakkabılar ) gibi kavramları fiziksel olarak deneyimleyebildiğim için anlamak zorunda kaldım. Gel gelelim kablosuz iletişim, elektrik, enerji, ses gibi kavramları anlamlandırmakta güçlük çektiğim için ışınlanmanın mümkün olduğuna neredeyse emindim. Biraz fizik öğrendikten sonra aydınlanma yaşayan ben, kendime yeni sorular buldum. Buzdolabının,fırının,çatalın,kürdanın nelerin temel alınarak tasarlandığını ve son haline nasıl geldiğini merak eder oldum. Bu merak bende tüm bu akıl almaz icatların arkasında olan ama nedense adı sanı bilinmeyen, ortalıkta görünmeyen bu gizemli insanlara hayran olmamla sonuçlandı. Lisede bilinçli yapılmış bir tercih sonucunda makina mühendisliği bölümüne yerleştim. Üniversitede aldığım çok tatlı, sevimli mi  sevimli dersler sayesinde bu soruların yanıtlarını aldım. 2. sınıfta kız arkadaşımın yanına gitmek üzere ilk kez uçakla tanışmamla birlikte aklım havada kaldı. İlgili dersleri seçerek, kitap ve interneti  kurcalayarak daha çok bilgilenmeye çalıştım. Üniversitede öğrendiğim mühendislik yazılımlarını ve bilgilerimi kullanarak, daha önceden amatör olarak uğraştığım model havacılıkta daha çok tecrübelendim ve çok sayıda model uçak tasarladım. 2016 yılında İstanbul Teknik Üniversitesi'nden mezun oldum.

Uçaklar hakkında ilginizi çekebileceğini düşündüğüm konuları aklım yettiğince size anlatmaya çalışacağım bu siteye hoş geldiniz, sefalar getirdiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder